دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 12:34
به همت فرهنگسرای سرو؛

 «کرکس دوم» رونمایی می‌شود

کتاب «کرکس دوم» با حضور مرجان حصیرچی نویسنده کتاب و جمعی از علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادبیات فارسی در فرهنگسرای سرو، رونمایی می‌شود.
کد خبر : 295280

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، فرهنگسرای سرو با هدف ترویج مفاهیم ادبی و ایجاد زمینه‌های علاقه‌مندی جوانان به ادبیات و شعر فارسی، آیین رونمایی و جلسه نقد و بررسی از کتاب «کرکس دوم» را روز سه‌شنبه، 26 تیرماه از ساعت 17 در سالن فرهنگسرای سرو برگزار می‌کند.


«کرکس دوم» شامل 22 داستان کوتاه در ژانرهای مختلف اجتماعی، روان‌شناسانه، دفاع مقدس است که در 114 صفحه تألیف و با حمایت صندوق قرض‌الحسنه گروه مرکزی هنرمندان داستان‌نویس توسط انتشارات «حدیث قلم» به چاپ رسیده است.


این اثر الهام گرفته از داستان واقعی یک دختر بچه سودانی در حال مرگ است که در برابر دیدگان یک عکاس اروپایی، با یک کرکس مقابله می‌کند و سرانجام تسلیم او می‌شود.


«زنی در خیمه»، «مادر مردم»، «کفش‌های کتانی»، «همبازی»، «مهمونی فلسفی»، «دوچشم قهوه‌های» ، «گزارش» و ... از جمله اسامی قصه‌های منتشر شده در این مجموعه داستان است.


کارشناس مجری آیین رونمایی این کتاب، افسانه زندی نویسنده و خالق آثار «راز اثیر» و «مادران چشم به راه» است و منتقدان جوان و جویای نامی از جمله منیژه قاسمی، ناهید خوش‌صورت، افسانه طباطبایی مدنی، شکوفه عمویی تبریزی، آتوسا زندی، افسانه طباطبایی، دنیا تفرشی، ستاره کاشف، محبوبه غفاری، اشرف چیره دست، مهدی تعمیرجو و هادی زاهدی نیز حضور دارند که محتوا و ادبیات کتاب را با حضور علاقه‌مندان به چالش خواهند کشید.


این برنامه با مشارکت کانون ادبیات داستانی سرو برگزار شده و حضور عموم علاقه‌مندان در برنامه آزاد است.


علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته